Hur som haver

Det här inlägget är inte till för att göra folk ledsna eller förbannade.
Så, så var det avklarat. Ibland blir folk så förbannade när man funderar över saker.
Och, ja jag är inget undantag.

Jag brukar träna core så där ibland när man fått noja över hur man egentligen ser ut!
Och man börjar funderar är det inte så att magen skall sitta tajt mot kroppen?
Hur som haver, då brukar tränaren säga sug in magen.
Sen så ser jag tjejer som är stora, ja om man får säga så. De kanske tillhöra 100 kilos klubben.
Själv blir jag irriterad när de säger så, man ser ju ändå ut som en muffins vid core-övningar.
Men då tänker jag på de andra tjejerna som är betydligt större än så.
Undra hur de känner?

Ja, det kanske var en sidoparantes.

Köttfärslimpa med varm bönsallad skall jag bjuda på till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0