Hela veckan längtar jag till Lördag

Nu har jag tatt helg. Gudis Gördis se skönt.
Imorgon hade jag tänkt mig ett spinningspass, kika på om nån har nått bra på halvarea priset och sen så är det väl min plikt att se till att det blir någon god mat.
Får personligen smått panik om det inte serveras god mat på fredagar med resonemanget
- Men, det är ju bara Fredag engång i veckan.

Så vad kan jag tänkas bjuda på?
Nått med köttfärs eller kyckling är vad min frys har att erbjuda.
Man kan ju göra det lätt för sig och göra tacos.
Ja det blir till att fundera ut nått gott.

Påtal om mat, så sitter jag på bussen påväg hem efter en lång dag.
Och vad händer? Jo hon som sitt bredvid mig tar upp en fet baguett och smaskar i sig!
Får man det?
Tycker att det vore strängt förbjudet att äta det bredvid någon som skulle kunna äta en hel kalv just nu.

Ibland händer det att folk äter chips på bussen och det lyckas alltid vara mina favorit chips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0