Etern

Har glömt bort hur förbannat irriterande det är när man skrivit ett inlägg och allt sedan är borta i etern.
Just de inläggen brukar ju vara de kloka, de roliga.
Och nu har man tappat allt, allt det roliga är bortblåst och vad man skrev, ja det är förlängesedan borta ur huvudet.

Men tur var väl det att jag hade skrivit ett väldigt tråkigt inlägg.
Ett inlägg om att jag snart får min legitimation.
I Juni, då skall det firas att jag har en universitets examen.
Sen så får man hoppas, att man får ett jobb.
Att man kan kombinera detta jobb med att ta sin kandidat examen samtidigt.
Ja visst låter det väldigt viktigt, Kandidat examen.
Man kan tydligen hitta på vilka ord som helst för att låta viktig.

Sen fortsatte mitt inlägg med att jag skrev om att jag mådde illa.
Illamående beroende på en bussfärd som tar mig upp till Skellefteå.
Men snart är min tid som långdistans pendlare över.
Ja det kommer att firas med skumpa.
Jag kommer aldrig mer att utsätta mig för en sån här pendling.

Nu skall jag göra ett försök att publicera detta.
Och om det försvinner, ja då glömmer vi för alltid vad jag ville ha ut med detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0