Dumt av mig

Jag vet, det är dumt att börja med en sånhär rivstart.
men jag kan inte hålla mig, någonstans där djupt inom mig har jag nog saknat det här med bloggen.

Snart bär det av mot friskvårdskompaniet för lite core och spinning.
För visst fasen behövs det?! Glad ihågen före jul så tog jag med mig min nyårsklänning till Granö.
Och jag tänkt, jag ska inte prova! den har passat förr.
Vad händer klockan 16.00 på Nyårsafton?
- Jo när Fröken Paulsson skulle he på sig den, så gick det ba inte.
Eftr många om och men så ropa jag upp Pelle.
Och som han slet för att få i mig klänningen och visst han lyckades.
Men hur skulle de ha sett ut om jag valt att ha på mig den?
Förmodligen hade jag sett ut som en tjockpadda.

Men nytt åt nya bekymmer.
Att vara student tär på min kropp.
Hur fasen ska man hinna träna om man far 05.50 på morgon och är hemma 18.40?
Jag får inte det att gå ihop, att göra sit-up´s i mittgången på bussen är nog ingen idé, om jag inte vill gå i från Sikeå vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0