Pensionssparande

Jag har nu jobbat 3 dagar på Solhaga och jag har lyckas med att få 1 rejäl tillsägelse
- Men det förstår du väl att jag inte kan byta min dag till kväll?! Jag storhandlar ju ALLTID på torsdagar.
Dumt av mig att ens fråga en sådan fråga, det borde jag ju tänkt på? Så hädan efter torsdag=Storhandling!
Sen så hade någon tydligen råka missfärga en Bh så den vart rosa och kvinnan som upptäckte det blev upprörd
- Ah, det är ju bara sexigt med rosa bh
Och nej, tydligen var det inte det enligt henne och dumt av mig att tänka så. En bh som vart med 5 år vill man ju faktiskt ha med ett tag till.

Jag är ju kontaktperson till en pojke, så jag hade bokat in en cykelutflykt med honom.
Alla där hemma va på mig att ta med mig cykelhjälm men på den punkten  var jag stenhård, ingen hjälm för mig. Har man cyklat sen man var 6 så hanterar jag nog situationen. Så glad ihågen for jag dit varpå Pojkens mamma säger
- Sara, tog du inte med dig någon hjälm?
- Eh, njae, det glömde jag visst
.
Sen kommer kvinnan ut från huset efter en stund i ena handen pojkens hjälm och i andra en ridhjälm
- Du kan ju ta ridhjälmen.
Så jag fick cykla igenom hela byn med en ridhjälm bara spöet fattades ju.
Min lärdom av detta är ju att man aldrig skall förlita sig på att man kan hantera situationer.

Imorgon drar jag ned till Övik och stannar tills jag blivit snäll igen.


In Vegas Babe!

Måste nog skaffa denna hårfärg igen!


In the Tower of Power


- Spyknott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0