Kom och gör mig lycklig!

Måndag idag vilket betyder bugg! Förstår inte varför jag dröjt så länge med att börja bugga?
Är verkligen lika roligt som jag tänkt mig och sen så tror jag att det finns massa fördelar med att kunna dansa.
- Om man kan dansa så slipper man vara full för att ens våga gå upp på dansgolvet
- Om man går på massa danser som singel tror jag det är lätt att träffa någon.
- Om man kan dansa så vill alla dansa med en.
 And so on. Mina planer är väl att börja fortsättningskurs också, men de bekymmret tar jag till hösten.

Har även tänkt mig att flytta till Skellefteå till hösten.
Vi söker lägenhet för fulla muggar, men inget napp än.
Jag ser självklart framemot att flytta ihop med Pelle, Men väldigt tätt därefter ser jag framemot att få inreda.
Inte för det brukar bli sådär jätte fint, men jag har massa ideér.

Ska skynda mig ned och äta lite räkwok som jag gjort!


Laddar upp en gammal härlig bild från min förra granne fru tjock!
Ska bli ett sant nöje att spionera på henne igen när jag far till Black Diamond, Ab, Canada

Kommentarer
Postat av: Sara

Tagga inredning! Tagga fru Tjock!

2010-05-12 @ 19:23:44
URL: http://saraemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0