I'll just keep it to myself in the sun

Jag och Pelle va och kika på en lägenhet i Onsdag.
Glad ihågen for vi dit, det var ett riktigt kanon läge och en bra hyra.
Jag va väl lite så dr överspelet och kunnde väl få ett fnissanfall när som helst.
Hyresvärden kom, en väldigt vass sådan, vågade mig inte på att dra ett skämt där inte.
Och när vi kom in så slogs vi av en doft av mögel i hela lägenheten, fonky fresh!
Jag kikade noga i köket och tittade väldigt noga på luckorna och vad ser jag?
Jo, de har målat luckorna själv och de va väl kanske ett par 9 åringar som gjort det, inte snyggt!
Och vi ska väl inte snacka om tapeterna och toan vill jag inte ens nämna.
Och en kvinna som va där ockå gick runt
- Åh, det är inte jag som ska bo här, utan min son. Han kommer få det så fint här.
Öh?

Hade tänkt smaksätta mitt fil med kräm idag, men då blev det tvärtom jag smaksatte min kräm med fil.
Gick ju det med, men lite udda må jag väl erkänna att det smakade.

Är förkyld nu och hoppas att jag inte smittat Ms Snyggongen.


Hittade en gammal bild. Vars får jag allt i från?

Eftersom denna bild inte är så fager så bestämde jag mig att lägga den som bakgrundbild på Pelles datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0