Eldflugor

I lördas for jag på min första styrdans och jag var peppad till 100 % och nervös till 200 %!
Var rädd för att bli ratad och att ingen skulle vilja dansa.
Så vemodigt gick jag upp dit själv, stod och vänta och vänta, men tillslut kom en karl och bjöd upp mig.
Men han, han började dansa Lindy hop inspirerat och jag kände mig som en kratta och han ville aldrig sluta dansa och efter 4 danser sa jag som upp vår dansvänskap. Sen så rullade bara karlarna på, jag har nog inte haft så skoj på länge.
Dock så var foxtrop nått som jag inte gillade
- Slappna av och följ bara med mig
- hehehehhe, okej......
Jag satt och vilade en stund brevid Pelle som inte dansar och då kom en karld ocj började vinka med pekfingret att jag skulle komma och sen slet han av sig jackan, näst in till!
En man gjorde nått med armen och jag fick för mig att jag skulle stoppa in huvudet där ( hur man nu kan va så jäkla osmart) och han försökte flera gånger och sen sa han, he ba in armen.

Sen påvägen hem hade jag en konstig känlsa, körde Pelles nya Bmw och sen från ingenstans kom en grävling upp och pang sa det bara!
Men allt gick bra och bilen klarade sig utan en synlig skråma. Mycket skönt!


Kommentarer
Postat av: Theres

Det är inte många som kan få mig att skratta högt vid datorn i min ensamhet... men du lyckas om och om igen! Jag gillar verkligen ditt sätt att skildra händelser. Jag skrattar högt och blir så lycklig över din blogg. ha ha ha ha ha

2010-05-24 @ 20:42:55
Postat av: Sara the snyggong

Jo det uppehållet var också länge. Men då var vi ju inte bara 5 mil ifrån varandra! Nu har vi inte haft något att skylla. Tur att det inte blev någon skråma på bilen. Hade varit snopet om du pajat hans nya... hehehe

2010-05-25 @ 19:01:02
URL: http://saraemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0