Kirurgen

Jag fick ett samtal från kirurgen 2 i Skellefte, hon som ringde och jag som tog emot samtalet var överlyckliga.
Tills jag inser att hon inte fattat att jag ska vara borta Juli månad, när hon fattar det så vart hon mycket opepp.
Men jag har inte tappat hoppet, ska ringa henne om 2 veckor och marknadsföra mig.
För visst är det så, hellre har jag en bra undersköterska i juni och delar av augusti istälelt för en dålig hela sommarn.

Jag och min kära Mc. Snyggong har många härliga minnen från förra sommarns val av undersköterskor.
Vi säger inte att dem är dåliga, utan att det kan vara en fördel att komma till jobbet och om man är där så är det ett plus att man jobbar.

Så kanske inte en chef resonerar, jag vet inte!
Men jag ger inte upp fighten än, är man värd ett jobb skall man också få det!

Imorgon är det friluftsdag, det firas med minst 2 mil skidor men målet är 3 mil.
Allt beror på väder och vind, spåret och skidorna.
Inte en enkel sport, mycket spelar in.

Synundersökning idag och sen skall jag beställa glasögon, Spännande!



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill ses!!!!!

2010-03-02 @ 23:09:31
URL: http://saraemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0