Äntligen!

Jag har gått och blivit mäkta less på skolan, känner mig ständigt ostimulerad.
Så idag tog jag saken i mina egna händer och promenerade till bemaningen.
Så i veckan jobbar jag tisdag-frdag och nästa vecka såg det ut att bli jobb också.
Sanningen är nu den, att jag hoppar av något som jag aldrig börjat egentligen.

Har räknat ut om jag jobbar cirka 4 gånger i månaden så blir det mer pengar i fickan än mitt studiebidrag.
Så om jag vill kan jag få mycket mer fritid eller väldigt mycket mindre.
Men det spelar mig ingen roll, kommer bli skönt att få göra rätt för sig och slippa en mycket flummig skola.

Och de i Vindelns kommun såg det inte som ett problem att jag skall till Kanada i Juli.
Så allt löser sig ju tillslut, men de hade varit guldvärt att jobba i Skellefte på kirurgen.


Kommentarer
Postat av: Theres

Bra gjort! Du har ju liksom inte skrivit många positiva grejer om skolan så jag tror det var rätt val!!!!!!!!!!! Kul med Kanadaresa i sommar.

2010-03-15 @ 12:25:00
Postat av: Sara

Skönt att det löser sig med jobb i sommar! Pengar är ju aldrig fel!

2010-03-18 @ 12:13:57
URL: http://saraemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0