Meet a bear

Krämen är kokad och allt är bra men vars är sällskapet som ska äta med mig?!
Dagen till ära har jag vart hos frissan och OJ vad fint håret blev!
Får man säga något sådan när det handlar om en själv?, jag menar ju jag är ju svensk!

Så nu måste ju folket bju ut mig så ni kan få se mitt nya jag.
Jag kan tyvärr inte garantera att det blir skoj, men jag slipper ju i alla fall va själv.

Annars så räknar vi nu ner dagarna till ledighet.
Jag ska få vara ledig i 2 dagar, kan man vara mer än lycklig?!
Ni som jobbar 100% inom vården, ni gör det så otroligt bra!
Nej, alla borde få jobba 80% och ha en lön som man kan mätta barnen med.


Kommentarer
Postat av: Maliin Pellbrant

Den 3e Juli ska vi på Gumboda!

2010-06-22 @ 18:29:54
URL: http://malinpellbrant.blogspot.com
Postat av: Elin

Bilder på håret!!!! / Elin

2010-06-22 @ 19:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0