Jag har en vision!

Jag va och sprang bränngropa runt i morse och var väl lite si och sådär små rädd för björn.
Dunkade musik och sen så fick jag en sådan idé. Varför kan in Granöbyn ordna en tävling runt bränngropa?!
Samma upplägg som vårruset, men man betalar typ 50 kr och då får man en smörgås och juice när man kommer i mål, resterande pengar går till barncancer fonden eller något sådant. Jag tycker det låter som en kanon idé!
Fast allt sånt där äe väl svårt att ordna, men jag tycker det verkar som en bra idé.
Men man vet ju hur det blir, storstadsbona tycker ju att det är så mycket längre hit än för oss dit, konstig mattematik. När jag blir en drivande kvinna skall jag ordna detta lopp.

Jobbar ikväll, 13.30-21. Det ska väl gå bra, ska försöka motivera mig att vara extra fin och bra ikväll.
Men ibland så går det åt skogen, men det gör det väl för alla? Efter man fått en fråga 110 gånger, får man låta lite lätt irriterad då? Det måste man väl?! Jag längtar tills semestervikarierna kommer, då, då skall jag lura på dem alla fina saker jag kan, men som alla gamla bitränden inte gillar.
Som till exempel duka fint, spela lite musik och sjunga och kanske bjuda på gott kvällsfika i soffan.
Alla trix är bra.

Nu ska jag duscha och sedan göra i ordning lite lunch som skall bestå av kyckling, majskolv och linser!
Det lät nyttigt, men så går det när kylskåpet är tomt.



Kommentarer
Postat av: Theres

Sara, den tävligen anmäler jag mig så klart till!! Om du inte ordnar den själv så ge det som förslag till Beckasin som har campingen nu? Kanske barnen har en 1 kms sträcka att springa med glass och medalj vid mål! :) Superbra idé alltså!

2010-06-10 @ 07:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0