Från och med Du

Om det är någon rackare som följt min blogg sen jag var i Kanada, så kanske ni minns "Yxskaftet"?
Tjejen som jag jobbade med som var helt hopplöst jobbig och fattade ingenting.
Hon, den bruden har en kompis här i Sveariket som hon skulle kunna få, de skulle bli ett fint par.
Om jag kunde hade jag gått in på mer detalj, men jag vågar inte.
Men  pojken kom i alla fall in på gymmet där jag va och tittade bara och gick aldrig.
Hemska hemskheter.

Midsommar närmar sig med stora steg och jag känner ingen panik än.
Men lugn ba lugn, he kom å komma!
Det ska ju alltid va nått som ska jävlas
- Dålig hårdag
- Sminket vill inte bli bra
- Kläa känns helt fel
- Hela jag kan ju kännas fel.

Men jag hoppas att lugnet kommer att infinnas hos Fröken Paulsson hurvida dagen kommer urarta sig.

Annars så går jobbet kanon bra. Sjuksköterskan ger mig massa sjukvårdsuppgifter.
Och sen har jag alldeles förträffliga bra arbetskamrater.
Eller kan det vara så att det endast är cirka 2 sommarvikarier som är så kalasskoj att jobba med?!
De där gammragaterna till arbetskamrater kan vi ju slopa.
Men huvudsaken det finns några som gör det roligt att jobba med!


" När koen ha kalva, ja då vet vi att he jä vår!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0