Every Day!

Idag, just i dag är det en månad kvar tills jag återvänder till Calgary och Sandstoneway!
Kan inte bli mer än nostalgisk.
Vi far den 7 Juli till Arlanda och bor på hotell, detta låter ju mycket fint och bra, men det är dock det minsta hotell som finns tror jag och utan alla bekvämligheter! Man får ju hoppas att det finns en säng i rummet.
Sen så flyger vi till Chigago för att sedan fortsätta resan till mitt kära Calgary.

Och sommarens nya träningsform är rullskidor, vilken uppfinning alltså!
Både kondition krävande och man behöver minsann mycket muskler i armarna för att ta sig framåt.

Nu skall jag bege mig till spisen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara , Jag tror du kan vara våran nya Charlotte Kalla!

Drömde om det inatt , och det slog mig även att du kanske eller du ÄR lika envis som hon och målmedveten.

Sikta stort jag bruka drömma sanna drömmar.

2010-06-11 @ 12:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0