Baby dry your eye!

Imorgon är dagen med stort D. Jag ska klippa och färga mitt hår,
Jag skall bli som ny, jag ska gå wild and crazy med mottot att gå all in.
Nu hoppas jag också min frisör är med på noterna.
Jag tänker page, jag ser mig själv med en honungsfärg.
Wish me luck och man får be till gudarna att jag inte får för mig att ta kontroll över situationen.

Lägenheten som vi va och kikade på jag och Pelle är nu våran ett helt år.
Inflyttning den första augusti och det enda vi behöver flytta in är våra kroppar.
Den är nämligen möblerad, jag var mycket skeptiskt till det i början, men möblerna var fräscha, så jag klagar inte. Det betyder att jag slipper lägga ut massa päninga på möbler.
Så nu snart kan man kallas sig sambo, dock hatar jag det ordet, jag mognar lika snabbt som en banan när jag säger det. Vi kanske börjar med att säga att vi är inneboende hos varandra, hehe.

Annars så jobbar jag och står i. Just nu har vi en PJ hos oss, jag ogillar sånna.
PJ:n står alltid för nära mig och jag känner mig påträngd. Men man måste ju vara snäll, så jag låter Pj:n städa åt oss.
Sen så har vi ju alla dessa tanter som jobbat på samma jobb i 15 årstid och allt man gör, gör man fel,
Man tvättar fel, man torkar fel, man gör i princip allt fel.
Frida och jag blev tillsagda pga att någon tvättat en bh i 60 grader, tydligen big no no!
- Deeeen blir ju så sladdrig på grund av detta!!
Ville kontra med
- Men va tusan! Bhn är ju 3 år gammal! De blir sladdriga med åren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0