She is gone, gone forever!

Har bytt telefon i helgen, vem hade anat?! Samsungen har varit med i 4 år!
Blev en Lg, verkar mycket bra och var inte alls speciellt dyr.
Förhoppningsvis lever den i minst 4 år.
När försäljaren försöker smöra in sig hos mig så får han svårt att få fram orden,
Självklart tror jag att han skämtar så jag fnissar lite sött.
Tillslut fattar jag att han stammar och OJ vad jag skämdes, stackars pojk!

Har anmält mig till högskoleprovet nu, andra gången gilt.
Denna gång har jag dock anmält mig så jag får förlängd skrivtid.
Känns mycket bra, som om jag får en ärlig chans denna gång!
Säkert många som oponerar sig om detta, men de som inte har dyslexi kan inte förstå vårt problem.

Förövrigt har jag hört att man måste få väldigt högt på högskoleprovet för att det ens ska ge nått!
Så frågan är ju varför jag slösar pengar på det?! Men jag skulle gräma mig om jag inte gjorde det.
Sen så lär jag va lätt arg under den där dagen, alla de där plugghästarna står där ute och diskuterar om svaren
och tycker att det var så logiskt.
Tror inte att man behöver vara smart för att klara av jobb, har man bara lite bonnvett tar man sig långt!


En kväll på the ranchman!


Allysen i Power of tower!


Its hard to be a rock´n´roller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0