Inte bra, inte bra!

Jag vet inte vad som har hänt, men jag har börjat missköta skolan.
I måndags ides jag inte fara och i dag tog jag mig sovmorron.
Men det är bara för att vi absolut inte gör något, vi flummar oss igenom dagarna.
Lärarna flummar, rektorn flummar, städtanternaflummar, det sista nämnda vet jag dock ej.
Ska leta fram lite inspiration och sluta störa mig på alla osmarta människor.

Sen så har jag tappat all lust till min träning, jag tränar men inte med glädje.
Men den kommer nog snart, kan ju kanske beror på min otagg till skolan!
Tycker förövrigt att det är för kallt att åka skidor.

Har faktiskt bokat in mig på en buggkurs nu.
Hejdå krogen, hej äpplet!
Eller hur kommer det att sluta?!

 

Och nej, jag har inga planer på att sluta fota mig själv!

 


Kommentarer
Postat av: Theres

det låter som om du skulle behöva gå nån annan skola som ger dig lite stimulans och som du blir taggad av? varför går du inte på universitetet? roligast i världen!



Hilda har ätit Alkalizer och nu Bioplasma för surheten i kroppen. Största greejen man bör göra är att sluta äta sött och allt detta socker vi får i oss. Dricka vatten med citronskivor i är visst också bra. En sur kropp fungerar ju inte så bra i sitt immunförsvar och då kan det ju bli vilket trassel som helst... Hilda mår ju så bra nu! Har ju själv åkt dit på att testa. Lite less på alla piller man behöver men jag hoppas det ger resultat så jag kan trappa ner dem framöver. :) Lycka till. Bäst är nog att gå till någon som kan hjälpa dig med att du är sur i kroppen. Jag (och även Hildis) startade med ph 5 i urinen. Man ska ju ha 7. Säger nog en del. Nåja. trevlig kväll kära släkting!!

2010-02-03 @ 21:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0