Im stuck in this prison!

Jag hade samtal med min såkallade mentor eller som de säger här ; Fadder.
Hon frågade hur jag kände inför skolan och hur jag trivdes.
Ärlig som jag är sa jag
- Jag tycker det är mest flum, vi gör inget! Har inte lärt mig nått sen jag började.
- Sara, det tänker jag inte skriva i mina papper, för så känner inte jag!
- Men vänta nu, dety här är ju mina papper och det är ju mina känslor!
- Tycker det känns fel att skriva så.


Efter mycket övertygande från mig så får jag henne att skriva som jag känner!
Vars är dagens lärare på väg?! När man inte längre få känna som man vill

- Du vart ju som hysterisk en dag!
- Nej, jag vart inte hysterisk, jag vart upprörd och sa i från, stor skilland.
- Heheheh.

Det är illa, mycket illa! Är ni vetgiriga och längtar efter stimulans i vardagen, börja då för fasen inte här!

Vill ni däremot tat lungt om dagarna och flumma igenom veckorna, sök, det finns platser kvar!


Kommentarer
Postat av: Theres

Typiskt dagens sammhälle. Vi får inte tycka till eller säga ifrån. bara gilla läget så ingen får merjobb elelr blir klampad på tårna. men hallå? var är vi på väg! klart att du ska säga vad du tycker och att de ska ta tillvara på den människa som vägar säga vad man känner och upplever. jag hejar då på dig i alla fall!! du har inte tänkt på att jobba fackligt? :)

2010-02-08 @ 10:54:55
Postat av: Sara

Mer hysteri!

2010-02-10 @ 18:34:07
URL: http://saraemelia.blogg.se/
Postat av: Malin P

hehehe man kanske skulle söka in1

2010-02-11 @ 14:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0