Fredag hela veckan!

Idag erbjöd sig skolan att man fick göra högskoleprovet för träningsskull.
Man blir ju inte dummare av att göra det.

- Fan Sara! Du måste ju vara nått mattegeni medtanke på hur snabbt du blev klar!
- Ja jäklar, jag gissade på alla frågor och ge mig en anledning till att sitta kvar och låtsas att man kan det?
Då sitter man där och tror att man har rätt lösning, när man egentligen ba rör till allt!

Man är ju ingen hejjare på matte, har aldrig varit och kommer aldrig bli.

Men jag säger som jag alltid sagt;

- Int är jag en sämre person för att jag inte är ett mattegeni!

Fredag imorgon och det betyder att Fröken Paulsson gör favorit i repris och dukar upp för 3-rätters!

Denna gång bjuder jag på

- Avokadopaj

- Asiatisklax

-Varma hallon med havretäcke

Till det serveras ett vittvin eller om man föredrar saft så finns det.


Bjuder på en gammal bild där mitt vett inte kunde stoppa min handling.
Kudden under klänningen tillhör Johanna och alla vänliga blickar från ica är en historia för sig själv.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du kanske vill plugga matte med mig inför högskoleprovet 10/4? ;)

2010-02-12 @ 18:41:58
URL: http://saraemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0