This little light of mine!

Ibland skulle jag vilja vara en perfekt människa, alltid göra rätt saker, 
vara smart, oerhört vacker och massa andra saker som perfekta människor gör.
Aldrig bli lätt irriterad, ta saker med en klack spark.
Pratade med Pelle om en sak och helt plötsligt kände jag mig väldigt agressiv och förklarade
- Om jag hade varit en sådan människa som slänger på luren så hade jag gjort det nu.

Stackars pojk, det fanns inget att bli arg över, jag tror jag mest blev det bara för att.
Jag hoppas vid min Gud att det finns andra människor som blir lättretliga ibland, för annars är jag dödsdömd.

Sen så skulle jag vilja tycka nått är så skoj så jag brann för det.
Jag tycker saker är skoj, men inte jätteskoj.
Oftast gör jag saker för att man ska göra det. Jag far ut och joggar för att man bör göra det,
man bör vara vältränad.

Okej, nu vart jag på klagar ile. Men man får vara det ibland.

Va på loppis idag, fann mig en fina kokbok ( alla mina kokböcker är funna på loppis, billigt å bra!), en kristall godisskål och ljusstakar. Blir ibland så förunnad över att folk köper allt nytt, för mycket begagnat är så fint och oanvänt.

Anyway. Jag ska gå och försöka bli snäll.


Kommentarer
Postat av: Malin P

Jag känner igen mig i allt det du skrev ovan! :)



JApp vi ska på dunk och johans inf. fest! nu då?? :)

2010-04-29 @ 19:25:51
URL: http://malinpellbrant.blogspot.com
Postat av: pysseliten

bordet är gammalt och omålat . Men kåpt på Tib MÖBLER som ligger i Ljusfallshammar i Östergötland

2010-04-30 @ 13:05:56
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Theres

Tur att jag köpt en beggad cykel till äldsta dottern på blocket idag. Så du inte blir "pissed" på mig! :)

Håller med om känslan av att måsta göra rätt och vara perfekt. Den har jag med. Men jag försöker varva ner i takten i livet och känna efter, se efter och svaret finns säkert där om man riktigt ser efter. Är fortfarande osäker på vad jag vill bli då jag blir stor. Massor av saker jag gillar men vet ännu inte vad jag brinner för - mer än min man och mina barn!

Utan att egentligen känna dig, Sara, så tycker jag att du redan är snäll. Snäll med full a humor och skoj då du skriver i bloggen! Jag lovar att bilder från min resa kommer. Mycket tungt i livet just nu bara... trevlig helg!

2010-05-01 @ 00:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0