Snickare

Idag fick jag mig en snilleidé att börja slipa mitt köksbord.
Högplankt var inget för mig och testar mattvit, tror det kan bli väldigt bra.
Så jag börja putsa och putsa. Tappar intressent väldigt snabbt för jag tyclte det gick så långsamt.
Vad hittar jag då i garaget? Jo en elhyvel.
Harreligen säger jag då bara. Jag tror man bara bör använda en sådan om man har vana.
Men det gick snabbt och resultatet blev ganska så bra, lite ojämnhet.
Det visade sig sen att jag bara hade behövt rugga upp ytan lite.
Så nu till helgen blir det loppis för att hitta snygga stolar till bordet.
Helst pinnstolar eller några andra stolar av äldre modell, om ni har något till salu sälj till mig.

Högskoleprovet är gjort nu. Var väldigt skönt med förlängd skrivtid.
Man får väl hoppas att det gick bra.
Hade tränatr på prefix och suffix till förbannelse och vad händeer?
Inte ett jäkla ord med sånt kom, eller jo ett men det ordet kan nog varenda sjukvårdsutbildad.
Har i alla fall sökt till tanhygenist och sjuksköterska.
Man får se vad framtiden utvisar.

Fjällen var mycket bra, vi hade fint väder.
Visst det var väl lite ovant med en helt ny familj att umgås med.
Men det är ju alltid bra att testa annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0