Jo just det ja!

När jag sprang på löpbandet idag fick jag för mig att jag skulle ramla.
Mitt hår skulle sedan fastna i bandet och där skulle jag ligga och ingen skulle hitta mig.
Denna tanke fick mig att ta på mig säkerhetsgrejen.
Och självklart drar jag ut nödsnöret och all tid försvann.
Och det första som slog mig var
- Helvete nu kommer jag springa längre än vad jag hade tänkt!

Stör mig fortfarande på att alla killar stönar när de tränar.
Hur ska jag kunna koncentrera mig på träningen när jag har någon som stönar 10 meter i från mig?!
- 1, åå, 2, aaa, 3,mmmmmm, 4, Tjjjjjjjjjaaa

Jag har mötts av olika reaktioner om att jag ska börja jobba i Lycksele och flytta dit
- Nejmen, gör det inte! Då kommer du skaffa kille där och sen är det kört för dig!
- Grejt! Då kan vi ju förfesta hos du när det är hotellet.
- Va bra, då kan ju O bo hos dig i 2 veckor i sommar




Kommentarer
Postat av: Din J

jag funderar mest på vem denna "O" är?!!!!



tycker det är lite tråkigt att du aldrig kommenterar min blogg.. de gör att jag tappar lusten till att kommentera din.. vilket jag känner som en självklarhet eftersom jag trots allt är din komipis. ELLER??!??!?!?!?!!!!

2009-03-11 @ 23:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0