Mr rock´n´roll

Jag har fått utslag i mitt ansikte och det är väldigt charmerande.
En dam på jobbet tittade på mig och sa
- Men, det ser ju ut som om du tryckt fast ett lingon i ansiktet!

Annars känner jag mig bitter att hälsocentralen i Vindeln erbjöd mig jobb i sommar
och att jag måste tacka nej.
Hur kunde det sluta så här? Skulle kännts bättre om ingen erbjöd mig jobb.
Jag vill inte välja.

Ska bege mig till gymmet snart.
Jag känner oro att massa pojkar ska va där och stöna i bakrunden.
Sånt skrämmer mig och jag brukar inte kunna hålla mig för skratt.
Så alla killar som gymmar
- Sluta stöna!



Kommentarer
Postat av: din J

då ska du höra mig på gymmet.......

2009-03-04 @ 12:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0