Underbart är kort

Hela denna helg har jag vaknat före åtta.
Och imorse vaknade jag 7 och var pigg och sjöng en trudelutt.
Det är sant som folk säger, det går bara utför efter 20.
Nu är jag dock inte 20 än, men eftersom vi tjejer mognar 2 år snabbare än pojkare
Så är jag enligt teroin 22 eller så är killarna 18?

Imorgon fyller min Morfar år och jag ger honom en tårta i pressent.
Bra tips till er som är fattiga, idé-fattiga eller snåla.
Den verkar lyckad, fast som Johanna skulle sagt
- Allt du gör Sara blir bra!

Okej, nu ljög jag. Det brukar hon inte säga.
Men kändes fint att skriva så om mig själv.

Officiellt har jag sagt upp mig på Komun idag.
Lite vemodigt skulle väl det ha kännts. 
Men va fan. Jag känner mig själv,
I´ll be back!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0