The quiz

Jag borde ringa hyresvärdar

Och jag borde träna och äta rätt.

Men just nu känns detta så långt bort. 

Känner mig inte motiverad till något!
Men jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte tar tag i sökande på lägenheter.
Fast, allt löser sig ju till slut.
För jag är inte rädd att he ska gå åt skogen.

Det verkar som om de ska börjas med magdans i Granö.
Jag känner mig sugen på det.
Ingen annan?

I have seen too many movies
I have read too many books
I’m the kind that sees sun and brings an umbrella
I have been to fortune tellers


And I know love will leave you all crooked
And I know he’ll start sleeping around
Or start listening to symphony rock
Or throw out the key and change the lock
But I don’t sleep well at all


Kommentarer
Postat av: Bejni

Du kan ju söka lägenhet på andra sidan järnvägen i Vindeln , Där är dom billiga och även fina (skämt å sido)

2009-03-23 @ 14:47:30
URL: http://bejni.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0