Skruva opp radion!

Målningen har resluterat sig i att jag har målarfärg på:
-Ryggen
-Händerna
-Kläderna
-Och i håret

Förhoppningsvis blir reslutatet bra.
Blir en aningens less på mig själv att jag inte kan ta det manjana.
Nej, har jag fått en idé så ska det gå undan.
Men före jag fått idén så går allt långsamt, ska nog försöka hitta ett mellanting.

- Yes, nu tar vi förspelet!!
- Ehh, va?
- Jepp!
Och jag börjar trumma på mina ben och spelar luftgitarr.
- Sara, menar du att vi ska köra introt?

När ska jag lära mig skillnaden mellan förspel/intro eller Ståfräs/gåshud?

- Oj, du har ju ståfräs!
-.................



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan vi inte bara få en snygg man att bjuda oss ;P

2009-03-31 @ 11:43:03
URL: http://ottiliategstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0