Living room

I fredas begav jag och Sara oss till Övik för att möta upp Johanna.
Vägen dit gick bra, vi hälsade på alla vi mötte och poppade musik.
Råkade hoppa med bilen och då menar jag bokstavligen talat hoppa.
Och det första sara sa va
- Vänd, vänd! Vi vet inte när det blir skoj igen!!

Kvällen var till allas belåtnad.
Män över 40 raggade på oss,
känner mig inte förvånad.
Män över 40 gillar oss, jag gillar dock inte män över 40.

Kvällen slutade ganska tidigt.
Sov i Johannas dubellsäng och har aldrig svettat så mycket.
Lång där halvnaken, trosor och tshirt.
Och vaknade av att jag trodde det var storm ute.
Men då visade det sig att hennes hamster vaknat till liv och sprang i sitt hjul.
Jag hade stora planer för den hamstern den natten.
Planer om hur jag skulle få hans död att se ut som en olycka.

Men hamstern lever fortfarande.
Men nästa gång jag sover där, så ska jag inte dela rum med Melvin.

Förövrigt har jag lyckas igen.
Såg ut som Mormor hade smuts i pannan.
Så jag tänkte va snäll, så jag hämtade papper med vatten på
- Sitt still mormor!
Och jag började gnugga
- Aj, vad gör du?! Det där går inte bort.
- Hur tänker du nu?
- Jamen det är ju en pigmentförändring!!

Min snällhet räcker inte långt ibland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0