Jag går upp i spagat

Nu, idag är dagen med stort D!
Idag ska jag fixa lägenhet.
Känns inte så värst pepp på det. 
Men ibland måste man ta tag i saker som känns jobbiga.

I helgen ska jag och Snyggongen till Övik.
En favorit i repris, men denna gång blir det inte vandrarhem.
Utan Johanna står för husrum.
Planen för oss är att get drunk and be somebodies!
Jag kommer att lyckas 10 gånger om.
Johanna kommer att vara utsatt i ölspelet som vanligt
Och Snyggongen kommer att lyckas det har jag inga tvivel på.

Sen så på söndag ska jag tydligen på något släkt grejs.
Om ingen räddar mig från det så måste jag rädda mig själv.
Fast jag vet ju hur det är, ska man bli räddad måste man rädda sig själv.
Och det kommer nog bli så att Fröken Paulsson jobbar på söndan eller festar sönder
min kropp på Lördan, då är problemet löst.

Jag var på gymmet förra veckan varav en man tilltalade mig
- Jag tycker den där maskinen inte är bra.
- Eh, jaha.
- Prova vikter istället!
Vilket jag gjorde, fan vars försvann min rakrygghet?!
Jag la in ett skämt
- Hehe, jag är inte lika stark som jag ser ut att vara!
Sen sitter han och ser på mig
- Eh, hm! Det blir som svårt att träna om du sitter och ser på mig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag känner mig faktiskt lite mobbad av er. Men men.......



Det ser ut som att du ska ta en sked med sperma................

2009-03-18 @ 18:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0