Im tellin ya!

Jag jobbar på ett jobb där jag har 4 manliga arbetskompisar.
Detta är livsfarligt. För de har köpt in massa roliga böcker att ha på toan
  • Skitguiden
  • Dassboken
  •  Roliga historier
Detta resulterar sig att jag tappar tid och rum när jag går och kissar.
Jag upptäckte att jag satt 10 minuter idag och kissade-
30 sek kissande + 9.30 minuter läsande.
Detta bådar inte gott!

Annars lovade jag mig själv i söndas att jag inte skulle dricka igen.
Idag känner jag suget på fest på lördag.
Känns bra att veta att kroppen funkar som den ska.


Kommentarer
Postat av: BPK

http://johannamarieenglund.blogspot.com/



KOLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

2009-03-07 @ 13:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0