I have seen you here before

" Jag är inte rädd att det ska gå åt skogen,
   För där har jag bure se myche än då!"

Redan imorse när jag vaknade hade jag känslan att det skulle gå åt skogen.
Träningsvärk i skinkorna och nej, det är inte efter nått spännande äventyr,
utan första turen med Dagny igår!
Sen så kände jag mig halv krasslig i halsen så då tänkte snillet till
- Ta lite Kang Jang!

Sagt och gjort, men vem fan har då hett sönder medicinkoppen och hett den på flaskan?!
Så hela spisen och golvet blev täckt av Kang Jang och jävlar vad kletigt!
Och om jag känner mig själv så var det jag som faktiskt hett sönder medicinkoppen.
Men inte orkat kasta bort den.

Sen så klädde jag om för att fara och pumpa på gymmet och höra alla killar stöna!'
Som jag i och för sig hatar.
Och min käre bil gick inte igång, för något pucko hade glömt vri av tänningen
Och självklart var det ju jag!
Så Malin kom till undsättning!

Kom mig säkert till Vindeln.
Sen så visar det sig att gymmet var stängt.
Då tappade jag hoppet om att det finns något gott i denna värld!

Men att jobba gick bra.
Och bilen gick igång när jag for hem.
Och mamma hade lagat maten till morgondagens festligheter.

- Sara, du borde inte va på gymmet så mycket!
- Va, varför inte?
- Jamen då kan det hända som det hände för kronprinsessan!




Kommentarer
Postat av: Emma

svar: Jaaa det är den verkligen så se den ikväll!!! :) Patrik 1,5 alltså! ;)



Förresten, vilken vacker bild, är det du som fotat? :) Kramkram

2009-03-20 @ 09:17:40
URL: http://lillaemma1984.blogg.se/
Postat av: Helena hedman

Jag köpte mig en burk Kang Jang idag. Jag var nära på att få upp det lika fort som det for ner.

2009-03-20 @ 15:19:34
URL: http://bejni.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0