Fredag

Samtalsämnet vid matbordet idag handlades övervägande om Johanna.
Johanna ska fara och åka slalom imorgon
- Nej, tänk om hon bryter benet!!
- Hm, tur att jag jobbar lite till veckan så jag har nog dit att fara förbi sjukhuset
- Skulle du skratta om hon hade bandage runt huvudet och brytit både ben och arm.
Fast du kom mogna Sara in tillslut
- Jag skulle nog bli rädd först, men sen skratta mig till döds!

Har även ringt henne och vi har gett henne råd så som att ta the safeway och att tänka på dalskidan.

Är bitter att jag måste säga nej till jobbet på Barn 4.
Hur kunde det sluta såhär.
Hur kunde min dröm gå i tusen bitar?!




Kommentarer
Postat av: Anonym

känns faktiskt himla skoj att hela familjen paulssons pratade om "lilla" mig... fnizzaj

2009-03-18 @ 18:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0