Det är vattenpumpen

Känner ingen pepp på nått just nu.
Jag skulle vilja vakna pigg någon morgon och känna
- Idag ska jag gör underverk!
Istället känner jag
- Aj, vad nacken värker, varför finns det ingen gofrukost och vem fan har lagt mina byxor i min byrålåda?!

Ska göra lagårn före jag far på jobbet idag.
Igår kändes det som en bra idé, men idag frågesätter jag min snällhet!

Annars skall kvällen spenderas på Solhaga.
Och nej, jag tycker inte det känns kul.

Förövrigt är jag fortfarande avundsjuk på killar som verkar ha så mycket roligare i duschen än vi tjejer!
I filmer verkar det som om de har en bra gemenskap i duschen och gör roliga grejer
Och det är alltid nån som råkar ut får tvåltricket.
Jag tror minsann att jag ska testa på denna gemenskap med dem nångång!



Kommentarer
Postat av: Din J

synd att jag inte var i Granö för då hade jag kunnat hjälpa dig att göra lagårn. Jag är ju bra på det som ni i Paulssons familj vet!!



Hälsa Y att jag är ledsen för det jag skrev på tavlan ni har i köket. Jag har ångest!

2009-03-12 @ 23:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0