Alright


Im back.
Inte med samma känsla.
Bloggen dör sakta.
Det som kan rädda detta är att jag ska bli bitter.

När jag skulle ta husnyckeln från vårt dödsäkra gömställe.
Så tappade jag nyckeln i snön.
Varför Gud, Varför?
Där fick jag leta och skotta. När jag tappade hoppet hittade jag nyckeln.
Det som hade varit pricken över i:et var om jag skulle ha varit kissnödig.

Jag har sakt det förr och säger det igen.
Man vet att dagen kommer gå åt helvete om man tar på sig trosorna fel håll.
Eller ännu värre tar på sig nån av pappas Y-frontare, tacka fan att det är omodernt nu och att han följer mode.
Annars blir det klurigt när man är trött och när någon lagt de i min låda för att jävles.


Kommentarer
Postat av: Din J

jag hade aldrig slutat skratta om jag skulle sova med dig nångång och märkte att du hade Y´s Y-frontare!!!!!!!!!!!!!! OJJOJOJOKJ

2009-03-09 @ 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0