Noice Makers

Igår var dagen med stort D!
Jag och Johanna gjorde som vi alltid brukar göra.
Vi sminkade oss och klädde oss för succé!

Noice Makers är alltid Noice Makers.
Kännde som om jag och sångaren fick en fin kontakt med varandra.
Men i själva verket tror jag att det var alkoholen i mig som trodde att vi fick en fin kontakt.

Så idag har jag blåmärken på alla dess underliga ställen.
Det är sånt man får ta.
Och mina kompisar glömde mig i Vindeln, eller så var det jag som glömde att åka med hem.
Men tillslut så kom Bea, så jag kom mig hem.

Sen så brukar jag för det mesta komma på att smsa någon.
Och det är alltid samma sak jag säger till mig själv
- Men ett litet sms har väl ingen dött av?!


Markus lånade till sig en bebbe för kvällen!









han jag fick en sån fin kontakt med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0