Twist of love

Nu kommer chocken för alla och inklusive mig,
Men vad sägs om att läsa till tandhygenist nästa höst?
Jag slipper helger+ storhelger, vore inte det livet?
Jag får jobba på mottagning som jag så gärna vill.
Men frågan är ju, vill jag bli tandhygenist?!
Passar jag ens som det?

Sen så funderar jag starkt på att kanske läsa utomlands nån termin.
Det vet jag for sure att jag vill, men kan jag plugga på engelska?
Jag menar jag kan ju inte ens plugga på svenska!


Sjuksköterska eller Tandhygenist?
Arbetslös eller lyxhustru?

Vad tycker alla ni andra, jag kanske får samma öde som mormor?
Hon vägrade att bli bonnmora men ack så vill ödet nått annat med henne,
hon blev bonnmora.

- Vilket hår du har! Det var absolut det fräckaste!!
- Gillar du det inte?
- Absolut inte!

Oh, jag ska försöka att inte ta åt mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0