Nu du!

Första gången på väldigt länge längtar jag till helgen!
I helgen skall jag ta på mig min nya klänning med tillbehör,
På med partyhumöret och grilla!
För nu peppar jag Noice Makers! Ingen annan verkar peppad,
Men vad gör det om 10 år?`

- Och en sak ska du ha klart för dig, om du bangar ut halshugger jag dig Johanna!
- Vilka hårda ord!
- Men du låter ju så otaggad.
- Jamen det är för att jag har soleksem!

Att soleksem hade en sån verkan så hade jag aldrig släppt ut henne!

Utökar mina joggningsrundor var eviga dag!
Nu är det 8 km som gäller och jag känner hur kul det är!
Frågan är ju hur kul det är att springa egentligen?
Men jag har nu börjat inse att det är ganska avslappnande(?)


Kommentarer
Postat av: Theres

Oj, men nu ligger jag i lä: 2-barns morsan. 8 km.. jag är impad. heja på.



Håller tummarna för att solexem och kansek inslag av solsting gått över till helgen ås du får med dig en lika peppad polare på festligheter. :) Jag jobbar hela kommande helg...

2009-06-02 @ 10:35:44
URL: http://www.gottnersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0