He wasnt there!

Denna konversation hölls mellan Mormor, morfar och min far inne på en resturang.
- Hon hade massor med såna där tidningar Yngve.
Sedan börjar mormor viska och stava
- p-o-r-r.
Pappa kommer in för han fattar inte vem som rår om de.
- Vem va. nu fattar jag inte?
Då infliknar morfar högt och tydligt
- Jomen det var ju P-O-R-R!!

En mormor och en morfar får inte nämna området sex och helst inte på en resturang med folk.
En enkel regel och om jag blir mormor nån dag så ska jag den dagen direkt bli sexuellt oaktiv, eller vänta nu?

Men här tar inte sagan slut, för då infliknar morfar.
- men visst har de bytt ägare här?
- Jajjämen!
- Ja jag tyckte väl det för de förra ägarna var ännu svartare än dessa!


Sen så hade Oscar skolavslutning idag.
Pojkarna på traktorflaken närmade mig två gånger,
sträckte ut händerna och ylade som vargar efter mig.
Jag är fortfarande kvar på marknaden, men bättre kan jag väl?!
De enda som faller för mig är barn eller män över 35!



Myten och legenden : Kickan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

precis. så gör jag med ;)

2009-06-13 @ 16:19:31
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Mattias

Tja! Tack för att du läser mina rader. Har varit lite mycket i skolan framtill nu så jag har inte haft bloggen som högsta prio, men nu är den igång igen ;)

Keep up the good work! Din blogg äger ;)

2009-06-14 @ 03:13:50
URL: http://mattiias.blogg.se/
Postat av: Helena!

Det är väldigt nytt , råkade förskriva mig lite på bloggen , Henrik heter han!

2009-06-14 @ 22:08:25
URL: http://bejniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0