Celluliter!

I lördas förklarade jag för min far
att det är viktigt att gå runt i trosa och bh för att löra sig gilla sin kropp.
Han lät väl skeptisk till det hela.
Jag trodde stenhårt på det tills kvällen.
Så där sprang jag runt i trosa och bh i mitt rum.
Tills jag upptäckte nått på skinkan
- Men va i hela helvete?! Är det där en cellulit?
Ett stort jäkla hål in i skinkan.
Jag vart upprörd sprang ut på gårn till mamma och förklarade läget.
Vi båda kom fram till att det inte var en cellulit,utan bara ett hål.
Så nu, nu är jag på pappas sida.
Håll på kläderna in till det sista!

- Men, 6 månader är väl inte länge i ett förhållande?
- Inte länge?! Jag är bara glad att jag lyckas hålla kvar en, en dag!

Dosent that sound bitter?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0