Bad boy!

Jag pratade med en väldigt snäll kille en gång, Han hade väl inte utseendet med sig men ack så snäll. Pratade med honom ett tag och han höll med om allt man sa och lyssnade fullt ut. Efter ett tag gick jag till baren och där fann jag en kille, kanske inte den direkt vackraste heller men känd som en bad boy, inte snäll, lyssnar inte direkt men ack så spännande. Den snälle killen kommer tillbaka och den bad boyen ber han fara och flyga och den snälle gör det och där står jag som ett svin, jag försökte finna tillbaka den snälle, men det var kört och självklart säger den snälle något alldeles för snällt.
- Ha en bra kväll Sara! Jag önskar dig all Lycka.
Och kvar står man med svinet och försöker intala sig att detta är det bästa, det bästa som kan hända en. Men sen finner den en snyggare och man är glömd.

Varför är det så att de som håller ens hår när man spyr aldrig kommer att komma till och det kommer att ta år innans den får ett förhållande och när de får ett förhållande är det med tjejen som valde den där bad boyen först. Varför kan vi inte lära oss att se det bra först? Behöver man verkligen den där spänningen?

Eller är det bara jag som tycker att det är så här?



Kommentarer
Postat av: hanna

sv; HAHAH Ja man kan ju inte annat än skratta

2009-01-29 @ 12:55:34
URL: http://hejhhe.blogg.se/
Postat av: mojsan

:) ja!

2009-01-29 @ 13:49:57
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0