Lilla fågel blå

Jag ska till in till Vindeln idag. Ska hämta mitt schema och beställa en klipp och färg tid. För detta året är året då jag unnar mig själv saker, om jag vill ha massage så ska jag ha massage. Om jag inte unnar mig själv något vem skall då unna mig nått?

Jag vill flytta, jag vill ha en lägenhet, jag vill inreda och jag vill ha pengar. Men man kan tydligen inte få allt här i livet. Men att flytta till en egen lägenhet igen vore guldvärt. Men min tid kommer också, Försöker jag i alla fall intala mig.

Jag har insett om man skall ha en blogg som funkar och med många läsare måste man
- Skriva om mode
- Ha barn och vara ung
- Ha en dödlig sjukdom

- Vara rolig och göra narr om sig själv och gärna dra in sex i bilden.

Men vad händer med sånna som jag. Jag gillar inte mode, jag vill inte ha barn än och en dödlig sjukdom känns inte som om jag skulle vilja ha. Och det där med att vara rolig är en svår konst.

Vi var så unga och vi kunde inte säga stopp 
Fast världen föll som ett korthus
när vi försökte klättra opp
Och vi fick aldrig säga hur vi älskade
varandra

som bara vänner gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0