Boobs

- Sara hur känns det egentligen att ha små börst?
- Eh, jadu, jag kan ju som inte jämföra med nått
- Men känns det inte bittert att tjejer på 12 år har större än du?
- Har inte direkt funderat på det.

Ja man ska väl va ärlig. Men så jäkla små har jag ju inte, jag är ju inte en planka.
Men det måste väl vara mer praktiskt med mindre än stora?
Fast vad vet jag?

- Sara, den där killen borde du ta!
- Varför?
- Jamen han har ju för fan allt!
- Vaddå allt?
- Han är rik.

Det var då jag insåg, nått jag aldrig trodde jag skulle inse
- Pengar är inte allt.


Leave it all to me
I will do the right thing
Baby I'll be everything I need




Kommentarer
Postat av: Estefany

sv: ja visst är dom, vill typ ha allt därifrån:P.kram

2009-02-03 @ 18:13:29
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: Sexperten

Jag har lagt upp en produktrecension nu. Har testat Shakti Spikmatta mot mensvärk. Och fler produkter blir det :O) Gå gärna in och titta.

2009-02-04 @ 12:18:10
URL: http://mensvark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0