Mhm!

Jag upptäckte en finne i ansiktet imorse.
Jag sa till mig själv
- Kläm inte på den, låten mogna före!
Tjena, samtidigt som jag tänkte på det som stod jag och tryckte på den.
Varför kan jag inte bara lyssna på mitt kloka jag?

Jag trodde att jag skulle dö igår.
Jag var på gymmet och gjorde sakerna man gör där.
Jag svettades som en gris och dushade kallt efteråt gjorde jag till och med.
Smurtot till min hjärna bestämde sig för att sola i 20 minuter.
Jag har aldrig svettats så mycket när jag solat och jag fick ingen luft för den delen heller.
Men tjurig som jag är så låg jag där i mina 20 minuter.
Och när det var över så svettades jag ännu mer, så jag ställde mig och hedde igång kall vatten i dushen och eftersom man inte ska dusha efteråt så ville jag bara åt den kalla ångan.
Men självklart så tappade jag duschmunstycket och jag sprutade ned mig själv och bh`n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0