This is the life

Mitt jobb är roligare än vad jag trott.
Jag har fått ta blodprov redan och sen så planeras det att jag ska göra såromläggningar.
Så nästa gång ska jag inte dömma ett jobb efter namnet.
Jag verkar ha bra arbetskompisar också.
Som min chef sa, som jag haft sen jag var 16
- Men sara! Inte trodde jag att du skulle komma tillbaka.

Skulle sola nere på Solhaga, det jävla solariet tog mina pengar.
Men jag bestämde mig för att inte vara bitter när jag satt där bara med trosor.
Så jag gick till Nichos gym.
Jag började sola. Men tror ni inte på sjävla fan att Solariet stängs av.
Jag började känna mig en aningens irriterad.
Så jag stoppar in en tia till och sen aha!
- Timern var avstängd!
Så 23 minuter i solariet kan bara medföra en solbränna.
Och inte en snygg, utan röd! Rumpan fick en väldigt snygg bränna efter trosorna. Som ett u.
- Wanna take a peek?

Nu beger jag mig till Lycksele. Inget Skelefte för mig.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag körde till Stan jävligt drygt det snöa och jävlades.

2009-02-07 @ 16:36:45
URL: http://helenahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0