Tuggummi i dippen

Jag var på 30 årsfest igår, helt oplanerat.
Jag vart oplanerat full och en tjej tyckte att jag hade blivit snygg.
Jag la ut mitt tuggummi i nått som såg ut som skräp men visade sig vara dipp till chips.
Men jag orkade inte tabort det, ingen bryr sig ändå. Vem skulle skylla på en liten tjej som jag?
Sammanfattningsvis så hände allt som alltid händer, killarna hade slipsarna på huvudet, tjejerna försökte dansa sexigt och de fulla fick storhetsvansinne och dansade på borden.

Jag pratade med Sara i morse och sa att jag skulle ta tag i mitt liv och nu är det fan inget skämt. Nu ska jag ta tag i mitt liv, ordna upp allt jag ställt till med.
Om jag lyckas ska jag köpa mig själv en resa till varmare breddgrader.

Jag vaknade till att jag nynnade på denna bit

Jag kastar sten mot solen, för jag hatar den.
Jag sätter knivar i fotografin.
Jag går på samma gator tills de vänder.
Den här stunden e i resten av mitt liv.
Och jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans.
Jag kan se mitt namn i tidningsbokstäver,
men jag kan inte tro att jag fortfarande lever.

Kommentarer
Postat av: Emilia

jag har infekterat tandkött... Ska akut ut till tandläkarn klockan 4

2009-02-03 @ 14:26:08
URL: http://millantheoneandonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0