Shake it!

- Behöver tant bajsa mera?
- Va?!
- Behöver du bajsa mera?
- Om jag har en barrometer? Tror inte det.
- Synd.


Det har sin charm att jobba med dementa.

Sen så har jag försökt byta helg med alla på min avdelning så jag kan fara iväg på gallej.
Ingen vill byta eller så ska de iväg någonstans.
Är detta ett tecken att jag inte bör gå ut och svänga mina lurviga den kvällen?
Fast jag vet hur kvällen kommer att sluta.
Den kommer att sluta som många kvällar förr.
- Jag blir för full, skakar mitt ass på dansgolvet, snackar med allt och alla och sen så hamnar jag på en efterfest och inser att jag borde ha farit hem istället för min kropp orkar inte med efterfest!


Kommentarer
Postat av: prullan

ååhhhhhh jag saknar dig och johanna o sara!!!1111 vi måste komma fram till en helg då vi kan ses, vi kanske kan gå på pipes lr något? pössis

2009-02-13 @ 12:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0