Rockstar!

Igår for partybussen från Granö till stan för att parta som rockstars!
Först for vi in på Olles och för ovanlighetens skull så dansade jag inte,
Jag hade råd att stå i baren eller nått i den stilen.

Sen for vi på House of Metal för att se på Mustach.
Jag har aldrig kännt så mycke händer i hela mitt liv
Jag har heller aldrig tryckt så mycket på folk.
Och när dem väl började spela så började alla hårdrockare fisa.
Lukten där inne går inte att beskriva.
Sen så började en brud hoppa in i mig, som många andra gjorde.
Men då brann jag av
- Ska jag spöa dig jävla fitta?
Såklart var den en liten brud på 15 som i stället hörde det
och där stod jag och hytte med näven.
Hon vart rädd och hade ständigt ett öga på mig.

Hårdrock får mig att bli arg.

Annars hände saker som alltid händer.
  • Folk kallade några av oss bonnläppar och det är en av de 7 dödsynderna.
  • En av oss moonade genom stan.


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha så sant!

2009-02-28 @ 13:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0