Piken i dalen

Jag gör en dansbands skiva till mina farbror.
Han har sagt 3 artister jag skall ta, Sen är det upp till mig.
Hur ska jag veta om det är bra, frågorna jag ställer mig är
- Är det för mycket saxofon i denna låt?
- Känns den här för klämtjäck?
- Har jag tatt för långsamma?


Jag har inte funnit svaren.
För jag tycker att alla har för mycket saxofon, jag gillar musik utan saxofon.
Jag tycker även att alla låtar är för klämtjäcka.

Ska på House of Metal nästa helg och frågan är den
- Hur klär man sig för att passa in?


Kommentarer
Postat av: Helena

äår ju även lycksel markanden nästa helg :)

2009-02-19 @ 23:11:18
URL: http://helenahedman.blogg.se/
Postat av: din J

jag vill också på house of metal!! En kvinna som jobbade på älvbacken avd.3 ska sjunga där!! Hon tyckte jag ku komma...

2009-02-22 @ 18:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0