Lately!

- Har tant barn?
- Nej, inte har jag det!
- En man då?
- Ja och jag är nöjd, för han är så tjäck!
- Vad heter han?
- Jadu, det vet jag inte!

Kommer in på rummet och tant verkar ha 4 barn och massa barnbarn.

- Men vad ska jag ha den här saken till?
- Det är en binda, tant.
- Jamen jag har inte haft mens på 30 år!!
Tji fick jag som tyckte att jag var smart!

Annars har helgen bestått av skoterkörning.
Och ja det känns idag.

Det här vet du inte om
Men jag väntar på dig
Någon gång måste du bli själv
Och jag väntar på dig
Jag bidar tiden och det kommer ta tid
Jag har inte sagt något än
Men jag väntar, väntar

Du är inte så fin
Men det är nåt med dig
Som att komma hem
Första gången ja, du sa hej
Det är så logiskt alla fattar utom du
Du har inte en aning
Att jag tänker på dig precis just nu




Kommentarer
Postat av: din J

säger du "tant" till dina tanter? är du gammeldags?

2009-02-22 @ 18:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0