Last bitter blogg

Jobbade 14-21, inte roligare än nått annat eller tråkigare.
Det är bara att gilla läget, jag gillar pengar så det ska gå bra.
Tror mest att jag klagar för att jag ville ha jobb inom sjukvården
Känns som om man vart på långvården, been there done that!

Nått som stör mig är folk som är nyfikna.
Visst jag är vädlgit nyfiken av mig också.
Men jag går inte och frågar folk som jag inte umgås mer än 4 timmar på en månad saker som jag egentligen inte har att göra med.
Och jag bryr mig inte om folk väljer fel val, för vem är jag att styra över en annan.
Folk måste kunna göra sina egna val och lära sig av dem, sen kan jag uttala mig.

Man ska aldrig ångra det man gjort, ta det med en klackspark och skratta över det om några år.
För det kan aldrig bli ogjort! Och det finns en anledning varför du gjorde det!
- Jo för det kändes bra i studen

Eller är jag helt ute och cyklar?

Now this will be the last bitter song
I'm feeling cheerful already
I'd like to break his neck, if I may

But most, I'd like to cut off that head
and cut off that hair
and cut off those volleyballs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0