I Whish i knew you before

Jag sov 14 timmar i natt. Känns hälsosamt och jag är fortfarande trött.
Men som Ronny Eriksson skulle ha sagt
- Det mesta rår nog spriten för.
Och ja det stämmer, jag hade inte varit trött igår och sovit 14 timmar om jag inte hade festat i Lördas.
Och när man är bakis, vad önskar man inte ens sin finede då?
- Jo Mensvärk!
Självklart fick jag det, Död åt Tengil!

Jag vet inte, men jag gillar att ljuga.
Jag gillar att ljuga för främlingar och säga att jag är nått jävligt bra.
En högt uppsatt person, som en doktor eller liknande.


And they'll meet one day
Far away
And say "I wish I was something more"
And they'll meet one day
Far away
And say "I wish I knew you, I wish I knew you before"

He says "I wish I knew you, I wish I met you
When time was still on my side"
She'll say " I wish I knew you, I wish I loved you
Before I was his bride"

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blogg!

det kanske är så, att alla hjärtans dag, vill man dela med sitt hjärta... man har man inte nån andra hälft kan man ju ägna en extra tanke åt dom som står en nära. tex familj o vänner... för vad är man utan dom? ha en bra kväll :)

2009-02-02 @ 16:28:48
URL: http://norrlias.blogg.se/
Postat av: Caroline

Japp, bara att laga =)

2009-02-03 @ 10:58:33
URL: http://mysticcc.blogg.se/
Postat av: nellie

anmäl dej gärna till min tävling. mer info finns i inlägget =) .

2009-02-03 @ 15:12:18
URL: http://nnneeellliiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0